Du har erfaring med det daglige arbejde i en økonomiafdeling og besidder en stor nysgerrighed på optimering af processer. Samtidig forstår du mennesker og vigtigheden af, at resultater skabes ved samarbejde.
Dette job kan blive en unik karrieremulighed for dig – vi har opgaverne og bakker dig op hele vejen.
Om jobbet:
Du bliver en del af økonomiafdelingen, der tæller i alt 8 medarbejdere.
Du får selvstændigt ansvar for en række opgaver og vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer. Desuden er du en aktiv medspiller i at effektivisere og optimere samt at sikre, at vi kommer i mål, hver gang, med vores fælles opgaver.
Opgaver kunne være:
- Vedligeholdelse af anlægskartoteket.
- Afstemme koncernmellemværender.
- Opgøre IFRS16 leasingforpligtelser.
- Controlling på moms samt sandsynliggørelse og indberetning.
- Afstemninger og periodiseringer ifm. månedsregnskab.
- Deltage i udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber.
- Optimere og udvikle processer og rapportering i regnskabsafdelingen.
- Evt. ansvarlig for udarbejdelsen af regnskab for et mindre datterselskab.
- Support til vores produktionsenhed i Glostrup.
- Deltage i de daglige opgaver i afdelingen.
- Diverse adhoc-opgaver og analyser.
Kvalifikationer:
- Du har eller er i gang med en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskabsområdet f.eks. HD(R).
- Du har erhvervsmæssig erfaring med bogføring, og evt. finanscontrolling.
- Du har erfaring med moms og regnskab.
- Du har lyst til at arbejde med digitale værktøjer, og er erfaren bruger af ERP-systemer (Business Central) samt Excel og meget gerne Power BI.
For at få succes i jobbet er det desuden vigtigt, at du er en holdspiller i løsning af opgaver og kan samarbejde med kollegaer på alle niveauer i organisationen. Du arbejder proaktivt, overholder deadlines, og støtter op om virksomhedens strategi.
Hvem er vi?
Hos Enemærke og Petersen er vi ”mennesker der bygger for mennesker” – et udsagn, vi tager alvorligt. Som medarbejder i Enemærke & Petersen, bliver du en del af en ambitiøs og visionær tænkende virksomhed. Du vil derfor møde en stærk virksomhedskultur, hvor dialog og samarbejde er omdrejningspunktet for vores arbejde – og hvor det sociale entreprenørskab kan opleves både på byggepladsen, på kontorerne, til hverdag og til fest.
Interesseret? – Så glæder vi os til at høre fra dig
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte økonomichef Louise Ralkov Hemmingsen på tlf: 41 86 63 59. Ansøgninger behandles løbende, så send os dit cv og din motiverede ansøgning, via vores hjemmeside, snarest og senest den 15. februar 2023.